HHa‍tikumata
Monday 5 January 2015

Rahasia Video menjadi Ranking pertama di YouTube 2018

Rahasia Video menjadi Ranking pertama di YouTube 2015 - Pertama selamat dan terima kasih untuk anda yang mau membaca panduan ini. Kenyataan bahwa Anda telah mengambil panduan ini berarti bahwa Anda telah mengambil langkah pertama untuk Driving lalu lintas yang sangat bertarget ke website Anda dan dengan memanfaatkan kekuatan video dan mendapatkan peringkat konten Anda. Masalahnya adalah ada satu beban informasi yang salah di internet dan orang-orang mencoba dan datang dengan segala macam trik untuk 'mengalahkan YouTube dan Google'. Tidak perlu melakukan kepintaran apa apa . Hanya mempelajari aturan dan bermain dengan mereka dan lihatlah, hal ini benar-benar bekerja

  • Mari kita Get Down To Bisnis
Jadi tanpa basa basi sama sekali, mari kita menyingkirkan dari kesalahan informasi di luar sana dan melihat langkah demi langkah yang tepat dari apa yang harus dilakukan setiap kali Anda membuat video. Panduan ini tidak termasuk bagian kata kunci penelitian yang sebenarnya, atau pembuatan video yang sebenarnya . Kita berbicara hanya peringkat. Demi argumen, kita misalkan telah membuat suatu video untuk peringkat , untuk kata kunci "iPhone Gratis gift card"



  • Langkah 1 - Memata matai kompetisi
Ketik kata kunci Anda dan melihat apa video yang saat ini sedang di nomor 1. gak masalah panjang / pendek video , lama kelamaan Anda harus menggunakannya sebagai style . Kemudian, pergi ke situs ini: http: /socialblade.com (gratis) dan masukan nama chanel dari atas rated video. Cari video mereka yang memiliki banyak komentar dan klik pada video dan lihat gaya pada video tersebut. itu akan memberikan indikator pada jenis video untuk membuat Niche di masa depan.



  • Langkah 2 - Penamaan file
Nama file untuk kata kunci. Sekarang video Anda akan menjadi file Mp4 Misal nama file : Gratis hadiah iPhone card.mp4,  Hal ini tidak yakin apakah ini benar-benar membantu dengan peringkat tetapi tidak ada bahaya dan baik untuk titik acuan



  • Langkah 3 - Tags
Tags. Tidak bertentangan dengan pendapat umum, ini memiliki sedikit pengaruh atau tidak berpengaruh pada peringkat. Apa yang mereka lakukan adalah membantu dengan hasil pencarian terkait. Di sini Anda dapat menggunakan kata kunci ekor panjang seperti 'bagaimana untuk mendapatkan hadiah iPhone card'  Keywordtol.io adalah perangkat gratis yang mengidentifikasi tag untuk digunakan. Memilih sekitar 10-15 untuk memulai.
    Saya memiliki 2 tips:
      a)  Dalam semua video dan ' tag sulit dipahami '.  apa yang dilakukan adalah menghubungkan semua video ANDA bersama-sama dan mencegah orang lain mendapatkan lalu lintas dari Anda.
      b) Tambahkan nama YouTube Chanel video yang paling banyak dilihat untuk kata kunci yang Anda        targetkan untuk 'Piggy-back' lalu lintas mereka. Namun Anda tidak akan memberikan lalu      
           lintas kepada orang miskin dan yang membutuhkan, tapi tetap untuk diri sendiri!

      Langkah Selanjutnya Hatikumata.com akan menjelaskan menggunakan bahasa inggris 
      { Step Further Hatikumata.com will explain using the English language }

      • Step 4 -­ Description

      Write a sufficient description. Go for 30 words. Include your keyword at least 4 times. It is ok to copy text from a sales page but make sure it read well. Also, make sure the first line is your keyword and the second line is any URL you want the viewer to click on. My advice is, at least most of the
      time, to use a capture page that leads to a free give away. Grab the URL of your video and post that in the description along with your chanel URL.


      • Step 5 – Annotations

      One thing to know about annotations is that they are not viewable on mobile devices. To help with the SEO of your video and your chanel you can :
      a) Link to one of your chanel's
      b) Link to another video
      c) Tell them to leave a comment
      d) Use the subscribe option
      More subscribers will help you rank so build up your subscriber base.


      • Step 6 – Transcriptions

      YouTube does a crappy job of transcribing your video. It is, for the main part, nonsensical. For $5, you can pay someone to write you an accurate transcript that you can then upload (should you wish). I do not bother with this myself.


      • Step 7 – Thumbnails

      You want as many clicks as posible so grab an image that you have or
      one that you have the rights to on Google Images and crop it. Have a resolution of 1280x720 (with minimum width of 640 pixels). Be uploaded in image formats such as .JPG, .GIF, .BMP, or .PNG. Remain under the 2MB limit. Try to use a 16:9 aspect ratio as it's the most used in YouTube players
      and previews. Chose one that your ideal prospect would find attractive and that stands
      out. Ugly images work wel for some reason.
      A good thumbnail that ‘speaks’ to the viewer will, if done right, attract them to click. A good engaging video will mean they watch it fly. This will boost your SEO.


      • Step 8 -­ Sharing

      Share on all the social media platforms. Make a basic profile if there are any that you are unable to share on. For Blogger, make sure you add a meta-­tag below the video. So, if your keyword is iPhone gift card is, then at that exact text and link it to your video.


      • Step 9 – Indexing and Pinging

      Take your URL and submit it here: htp:/www.indexkings.com It can take a while, so just leave the scren open. Pinging just tells the web you have made a new piece of content.
      Here are some sites for pinging:
      Maspinger.com
      pingfarm.com


      • Step 10 – Views and comments

      To get some eyeballs on your video, there are a few steps to take:
      a) Ask friends to view it and like it (ensure they watch it all the way through).
      b) Notify your list if you have one.
      c) Ask friends, your list and viewers to like and comment


      • Step 11 – Boosting Shares and Embeds

      Do you have a blog? If so, then embed your video there but also add a little unique text. To give your video some more juice, I use these services:
      Social Adr
      Social Monke
      I use these for each video I create that I want to rank for. Both cost money but are ridiculously cheap.
      Ibotube.com is free and allows you to embed your video on their platform. It is free and takes less than 2 mins. So why not?